מערכת ERP אביב 

 

חבילת "אביב ERP" מבית היוצר של אביב פתרונות מתקדמים הינה פתרון ארגוני מקיף לניהול כלל המשאבים בארגון.

 

תוכנת ERP נותנת מענה מקיף לכל צרכי הארגון, ומאפשרת לנהל תהליכים ארגוניים בקלות ועל בסיס תשתית טכנולוגית אחידה. כמנהל, תוכל לקבל מידע עדכני בזמן אמת לגבי תהליכים, תוצאות עסקיות, אירועים חריגים ועוד, ולהפיק דו"חות ניהולים, דו"ח חריגים ושלל רב של דו"חות נוספים. מערכת ERP של אביב - מעניקה פתרון לכל אותם תהליכים ואתגרים ארגוניים, לרבות רכש, מלאי, תקציב, הנה"ח, ניהול לקוחות (CRM), מכירות וכספים. את שלל המודולים מחבר יחדיו פורטל "אביב ERP " – פורטל המהווה מעין לוח מכוונים כלל ארגוני. באמצעות הפורטל תוכל לקבל התרעות על אירועים חריגים בתהליכים הארגוניים, כגון ירידה ממלאי מינימום או משיכה כספית חריגה, ובנוסף להתעדכן בנתונים כספיים מבלי להיזקק לכניסה למערכת "אביב ERP".

 

פתרונות ERP לענף הקמעונאות

 

מודולים מרכזיים במערכת

מודול ניהול קשרי לקוחות

הלקוח הוא במרכז הפעילות שלך ושלנו. בניית הקשר, חיזוקו ושימור הלקוח הינם חיוניים היום יותר מאי פעם. לכן, מעניקה לך מערכת ה CRM של אביב אפשרות גמישה לניהול הלקוח החל משלב השיחה הראשונית ועד לשלב התמיכה והשרות. מערכת ERP של אביב פתרונות מחשוב - מספקת מידע רב על הלקוח מחד ואפשרות ניתוח ממוקדות מאידך. באמצעות "מערכת ERP של אביב" תוכל לשפר את השירות, לקצר זמני תגובה ולהגדיל את ערך הלקוח.

 

מודול מכירות

אנשי המכירות שלך זקוקים לכל יתרון יחסי אפשרי. "מערכת ERP של אביב" מעניקות להם פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת להם בקרה ושליטה טובים יותר בתהליך המכירה, קישוריות למלאי ומצבת המוצרים, מעקב אחר מכירות בתהליך וכלי ניתוח לזיהוי מגמות בפרט ושיפור תהליכי המכירה בכלל.

 

מודול מלאי

תוכנת ERP מאפשרת לך גמישות מלאה בניהול מלאי, ביצוע תיעוד מלאי אוטומטי, ניהול מחירונים וקטלוגים, מיון איפיון וזיהוי פריטים ובקרה מלאה על כל פריט מכניסתו ועד לניפוק. באמצעות "אביב" תקבל תמונת מצה שלמה ומדוייקת על מצבת המלאי בכל זמן נתון ותוכל לקבל החלטות ניהוליות טובות יותר.

 

מודול כספים

מהנהלת חשבונות לניהול תקציב רב שנתי, "מערכת ERP אביב" מעניקה לך תמיכה מלאה בכל הצרכים שלך בתחום ניהול מערך הכספים הארגוני. "אביב" מאפשרת לך ניהול ספר ראשי, ביצוע התאמות בנקים, ביצוע תמחיר והקצאות, ניהול תזרים, דו"חות כספיים וניהול קופה. "אביב" מאפשרת לך בקרה ניהולית על ידי דו"חות ניהוליים רבים, שאילתות , כלי חקירה וניתוח ומנגנון לניהול אירועים חריגים.

 

מודול גביה

כולנו יודעים כי טיפול נכון בגביית תשלומים חוסך כסף וזמן יקר ומונע אי-נעימויות מיותרות מול לקוחות. באמצעות "אביב ERP 2018 " תוכל לזהות בעיות ואיחורים בתשלום בזמן אמת, לזהות דפוסי תשלום לא רצויים, לנפק מכתבים ותזכורות ובסופו של יום --למנוע אבדן הכנסות וחובות אבודים.

 

מודול רכש

תהליכי רכש נכונים לא רק מגבירים את הבקרה והשליטה שלך כמנהל, אלא גם מקטינים עלויות וחוסכים משאבים רבים. באמצעות "אביב ERP 2018 " תוכל למכן את תהליך הרכש משלב הדרישה הראשונית, דרך מסלול אישורים אוטומטי ועד להנפקת ההזמנה וקבלת הטובין, והכל באמצעות ממשק קל וידידותי. מערכת "אביב" תאפשר לך כמנהל לקבל מידע עדכני לגבי דרישות הרכש בתהליך והשפעתן הצפויה על התקציב הכללי והמחלקתי.

 

מודול שרות ואחזקה

תמיכה בציוד ובמבנים הינה חיונית לפעולה השוטפת ולהצלחת כל ארגון. מערכת "אביב ERP 2018 " תאפשר לך ניהול מקיף של כל שלבי האחזקה, לרבות ניהול מוקד פניות טלפוני, ניהול טיפולים מונעים, ניהול הסכמי מסגרת ובקרה על תיקונים המבוצעים על ידי ספקים חיצוניים. באמצעות "אביב" תוכל לקבל דו"חות תמחיר של תחזוקת כל פריט ציוד או קבוצה, לקבל התרעות לגבי פקיעת תוקף של אחריות וכמובן דו"חות מעקב על טיפולים ואחזקה שוטפים.

 

פורטל ארגוני

הפורטל של "אביב ERP 2018" הינו לא רק שולחן העבודה האישי שלך אלא גם לו"ח המכוונים הכלל ארגוני. באמצעות הפורטל תוכל לקבל מידע בזמן אמת על כל ארוע ארגוני בכלל ובמיוחד כאלו הקשורים לתחום עבודתך השוטף. כך למשל, יוכל המנכ"ל לקבל לשולחן העבודה שלו, מבלי להיכנס למערכות הארגון, את מצבת המכירות, נתונים לגבי קריאות שירות פתוחות וכל ארוע חריג או יוצא דופן. סמנכ"ל הכספים יוכל לקבל התרעה בזמן אמת על הסבת המחאה חריגה או דרישת רכש בסכום חריג. הפורטל יאפשר לך לקצר זמני תובה ולקבל החלטות ניהוליות טובות יותר על בסיס מידע עדכני ומהימן.

 

אביב ERP 2018 מאפשרת לך גם:

• ממשק משתמש ידידותי ונוח

• פורטל ארגוני מאפשר למנהלים ניהול החברה ממסך אחד

• מחולל דוחות SwiftReport המאפשר לכל משתמש לקבל נתונים באופן מיידי ולעצב דוחו"ת באופן קל ומהיר

• שילוב מלא של כל כלי Microsoft במערכת אביב ERP 2018 

• התרעות אקטיביות על אירועים חריגים במערכת

• ארכיטקטורה גמישה המאפשרת התאמת המערכת לתהליכים הארגוניים

053-9376056

תוכנה לניהול עסק  |  קופה רושמת ממוחשבת  |  מערכות ERP  |  הנהלת חשבונות  |  פתרונות לענף הקמעונאי  |  שמירת פרטיות  |  תוכנות לניהול עסקים

 © 2018 אביב פתרונות מתקדמים בתוכנה בע"מ | הצורן 8 ת.ד. 8660 נתניה 42506  |  טל: 053-9376056  |  מייל: info@aviv.co.il

אביב פתרונות תוכנה מתקדמים  |  קופה רושמת  |  קופה ממוחשבת  |  מערכת ERP  |  הנהלת חשבונות  |  פתרונות  |  שמירת פרטיות 

 © 2017 אביב פתרונות מתקדמים בתוכנה בע"מ | הצורן 8 ת.ד. 8660 נתניה 42506

טל: 053-9376056  |  מייל: info@aviv.co.il

שלח

שם מלא:

This field is required.

Thank You!

The form has been successfully sent.

טלפון:

This field is required.

דואר אלקטרוני

This field is required.

הערות

This field is required.

מתעניין ב:

This field is required.

מעוניין להצטרף לרשימת תפוצה

כן
לא

This field is required.

לייעוץ חינם

        התקשר עוד היום 053-937-6056

או שלח פרטים ונחזור אליך בהקדם